mythoughtsinlife

USA Breakfast...

Publicerad 2010-10-11 09:51:41 i food

American panncakes for breakfast =P

Första gången jag gör amerikanska pannkakor, väldigt enkelt, snabbt o lättlagat =) Testa!

Så här ser de ut när man börjar steka...



Går supersnabbt(man ska ha låg värme), vänd...



Härligt gyllene...



Första gänget klart! Dom blev två väldigt snabbt...



Här är allt klart, äts med sylt! =)


Jag hade dock ingen hallonsylt (favoriten) hemma så de blev lingonsylt på istället, fungerar faktiskt helt ok. Känns inte så sötsliskigt och onyttigt heller =D

Blev även två stora kvar som får bli dagens lunch lite senare.

Jag kommer definitivt göra dessa smarriga pannkakor igen! Me like!

***********

Kommentarer

Postat av: Mille

Publicerad 2010-10-12 21:14:34

Jag gör ofta amerikanska pannkakor... gillar att de smakar lite degigt, eller hur jag nu ska förklara. Jag har alltid smör och socker på mina ;) Mums!

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-10-13 20:54:27

Gud vad smarrigt det där såg ut!

Köper man de färdiga eller hur gör man?

Pannkaksälskaren :)



Puss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela