mythoughtsinlife

Skridskoåkning...

Publicerad 2013-02-11 10:45:33 i everyday

Hej hopp!
Igår åkte Edvin, Sebastian och jag skridskor i Visätra. Vädret var inte riktigt på vår sida, mulet och blåste kalla vindar, men det va riktigt roligt!
Edvin gillade sina skridskor och fick inte ont i fötterna som 'vi' andra ;) Frågan är ju då om Edvins är mycket bekvämare och mjukare eller om vi vuxna är alldeles för otränade...?!?
Efter en halvtimme ville inte Edvin mer, han hade siktet på dem stora snövallarna runt bandyplanen :P
Så medan han klättrade och hoppade i snön så åkte Sebastian och jag lite till, mysigt och skön träning på köpet!
Har inte alls så mycket träningsvärk som jag befarade...
Blir helt klart fler gånger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela