mythoughtsinlife

Växa så det knakar...

Publicerad 2013-02-07 21:29:29 i everyday

Innan nyår fick denna garderobsblomma en ny uppgift, att göra badrummet mer levande och hemtrevligt!
Helt plötsligt en dag såg jag att det lilla skottet, som då var som det minsta är nu, hade växt till ca 20 cm!!! På några veckor! Gissa om den trivs i fukten i badrummet?! :P
Nu efter två månader där inne är den ikapp den längsta delen sv blomman... Jodå detta kort togs i förrgår och nu när jag tittade har den växt ikapp helt!
Jag vet att dem växer som ogräs men nån måtta får det väl ändå vara?!? :)
Gör inget iaf, älskar gröna växter!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela