mythoughtsinlife

En vecka...

Publicerad 2012-09-10 10:17:50 i everyday

Jaha då har en ny vecka börjat, jag tänkte att jag startar den med nackspärr...bara för att göra det hela liiite mera spännande, tur jag är ledig idag.
Det säga att det är bra att röra på sig så jag och grannen tog men timmes prommenad efter dagislämnandet, skönt i skogen!
Välbehövligt att värma upp min stela nacke...
 
Denna vecka hoppas jag det blir en bra vecka, har ju en hel del att se fram emot iaf så det ska nog bli en skojig vecka tror jag :D
Men just idag blir det lugnt så min nacke orkar med jobb imorgon.
 
*****

Kommentarer

Postat av: Anonym T

Publicerad 2012-09-10 10:59:57

Vad kul att se dig skriva igen, men usch för nackspärren, hoppas den ger sig av snart och snabbt. Så det är en spännande vecka! :D låter kul!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela