mythoughtsinlife

Nattsudd...

Publicerad 2012-10-25 01:17:13 i everyday

Står och viker tvätt, plockar och donar mitt i natten och plötsligt slår det mig 'am I turning into my mother?!'
Jag slår snabbt bort den tanken och inser att jag varit sjuk och inte orkat fixa det jag normalt gör på daglig basis så det är nog inte så illa som jag trodde när min första tanke slog mig :)
När det känns som att jag kan, och bör, gå och sova känner jag i hela kroppen att jag är 'jobbsmutsig' och kan inte lägga mig i lakan jag bara sovit i en natt utan tar en snabbdusch.
Och vlken härlig känsla, stökat iordning och nyduschad i min favvopjamas(tack Suz!), nu kan jag nog sova...trött är jag iaf. Höll ju på att somna redan vid 22...
Sammanfattningsvis gav alltså jobbet både en härlig trött känsla i kroppen, benen värker, och en energikick som jag egentlligen inte orkar med :P
 
Sovmorgon väntar <3
 
*****

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela