mythoughtsinlife

En lördag i oktober...

Publicerad 2012-10-20 23:31:37 i everyday

Efter några dagar med en dos av vad som idag kallas för 'vinterkräksjuka' känner jag mig mer eller mindre levande igen. Mår fortfarande väldigt illa och blir yr och skakig av att vara upprätt för länge och magen skriker efter mat men vill inte riktigt att jag äter... Men det går åt rätt håll och det verkar inte som att jag lyckats smitta någon, fortsätter hålla tummarna!

Här kommer ett litet citat från en film som fladdrade i bakgrunden tidigare ikväll
'You can not loose something you never had'

********

Kommentarer

Postat av: Anonym T

Publicerad 2012-10-22 09:34:30

Krya på dig. Hoppas det går över fort :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela