mythoughtsinlife

Söndag minst sagt...

Publicerad 2012-11-11 22:48:19 i everyday

Har varit en märklig dag idag. Men det mesta släppte efter en god middag med goda vänner och efter det kom min älskade, otroligt mycket saknade och helt underbara son hem!
Han hoppade och studsade, överlycklig av att se mamma komma gående för att möta upp vid bilen. Jag lyfter upp honom, han klamrar sig fast runt min hals och säger 'Jag har saknat dig...' ❤
Vi smälter samman och jag får åter en känsla av att vara hel.
Min älskade lilla skrutt 'Du fattas mig när vi inte är tillsammans'

Att vara mamma på halvtid känns förjävligt! (ursäkta språket) Jag vet, ta vara på.... Är inte lika trött.... Och alla andra 'positiva' saker med att ha varannan vecka känns verkligen som bla bla bla bla ibland! Och idag va en sån dag.

Jag har en frisk son, som skrattar och myser, DET är absolut det viktigaste!

Hans snusande och snosande när han sover är en ljuvlig lullaby ❤

Godnatt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela