mythoughtsinlife

Shut Down...

Publicerad 2012-11-14 22:14:43 i everyday

Idag har jag, förutom säljare, varit både lamineringsmaskinsreparatör och bilmeck!
Det har varit en händelserik dag som, trots stundvis stiltje på jobbet, gått väldigt fort.

Ljuddämparen ligger alltså i bagaget nu och till min stora förtjusning visade det sig att det bara är ett upphängningsfäste som rostat sönder och att ljuddämparen i sig är hel! :)

Ibland har man tur.

Mina ögonlock är sååå tunga nu, sova snart!

Godnatt ❤

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-11-14 22:43:18

Vilken tur! Då blir det inte en så dyr historia iaf :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela