mythoughtsinlife

Myntinkastet...

Publicerad 2012-11-15 20:32:04 i everyday

Jag får alltid höra av alla hur jag behöver ett skärp eller hängslen! Detta beror på att jag ständigt går och drar i mina byxor som hasar ner hela tiden. Det är följden av att ha för liten rumpa...
Jonas(Suz's Jonas) påpekar hela tiden att han snart ska köpa dessa accessoarer till mig, han skojar ganska ofta och idag när jag höll på med tvätten visade jag tydligen till viss del min bak varpå Jonas skämtar om att lägga en krona i springan! :)
Efter maten är det läggdags och när Edvin ska kissa så passar jag också på, lite jobbigt att natta och läsa saga om man är kissnödig.
När jag drar ner byxorna låter det 'klirr' i toaletten...tankarna flyger 'myntet?' 'en sten?' vad kan det vara?!?
Spolar och ser en blank skinande enkrona på botten av toaletten!!!
Ropar till Jonas 'Myntet du la i mina byxor förut ligger i toaletten nu och jag tänker inte ta upp det!' :)

Blev en händelserik dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela