mythoughtsinlife

Söndag igen...

Publicerad 2012-07-15 21:15:34 i everyday

Ska bli intressant att se hur det går att jobba med tassen imorgon... (är ju faktiskt sjukskriven med läkarintyg egentligen, men vad ska jag med det till, har inte tid att vara hemma)
Har dock goda förhoppningar då både min historia och läkaren som sydde ihop mig säger att jag har bra läkkött :)
Känns ju faktiskt bättre och bättre för var dag!
 
Imorgon efter frukost blir fyra barn upphämtade, tomt igen, och sen väntar 6 dgr jobb innan 2 veckor semester :)
 
En dusch sen godnatt och sova!
 
***
 
Livet blir vad man gör det till

Kommentarer

Postat av: Anonym stranger

Publicerad 2012-07-16 06:35:16

Du är allt bra tuff som åker och jobbar trots att du gått igenom en op, det ska du ha beröm för, du får stampla fram med kryckor :) lycka till :) det går säkert bra och klirr i kassan, dyrt att vara sjukskriven idag. :)

Svar: Vill du ge dig till känna möjligtvis? :)
Brummiz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela