mythoughtsinlife

Ljudet...

Publicerad 2012-07-29 22:29:35 i everyday

Sitter i ett mörkt rum med datorn i knät, altandörren är öppen, regnet smattrar, det luktar gott, blir inte riktigt klok på det här med bloggdesign, trodde jag var på rätt väg ett tag men sen hände det nåt... Antagligen tröttheten som slog till :)
Så det fick bli en 'färdig' mall så länge!
 
Nåja dags att krypa ner, imorgon efter frukost blir det tom här hemma igen...
 
Längtar tills på tisdag, då styr jag mot Vadstena, bara jag mig själv och mina känslor.
 
Orkar bara vara där jag känner att jag kan slappna av, vara mig själv och fylla på med energi, framförallt inte göra av med mental energi, men fysisk energi ska jag göra av med, hörde du det sötnöt?? :P Och du ska med!
 
Godnatt på er där ute i regnet!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-07-29 22:46:21

Regn? Oj då.. tur vi åkte där ifrån :P Ha ha!
Inget här än så länge, men ser lurt ut..

Sköt om dig min vän!!
Många kramar <3

Postat av: Anonym stranger

Publicerad 2012-07-30 05:40:00

Ibland går inte allting som man alltid vill, det är det livet går ut på, att ha många olika prövningar genom saker, som med din blogg, du ger upp en stund men sedan när du hämtat kraft igen återkommer du och då lyckas du, och med att du lyckades så blir du ett steg starkare, klokare och nöjd :) samma med känslorna, du verkar vara en väldigt känslig person och även där har livet sina prövningar, jag hoppas att livet inte är allt för grym mot dig :) ha en fin tripp till Vadstena :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela