mythoughtsinlife

Kalas...

Publicerad 2012-07-24 23:44:05 i everyday

Idag har vi haft kalas för en 70 åring , en 60 åring och en massa barn!
Edvin fick så många presenter så han visste vart han skulle ta vägen, det bästa han fick va av moster...
 
 
Precis som jag sa så körde han tills batterierna va slut, full koncentration, överlycklig liten kille :D
 
 
Fikamys :)
 
 
Mammas myskille <3
 
 
Mammas skrutt åt 4 av mosters bullar innan magen va full!
 
 
Coola killen...
 
 
 
Min kära ifån ville inte ladda upp inlägget som jag försökt fixa i 4 timmar, så nu fick ysters dator assistera :)
 
En drink och en cider på altanen med en kärring en göbb och två kaxiga tonårssysterdöttrar!!!!
 
Godnatt på er!
Inte på mig... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela