mythoughtsinlife

Framme...

Publicerad 2012-07-23 22:09:31 i everyday

För ca en timme sedan kom vi äntligen fram :) Det blev en ganska händelserik resa, innan första stoppet kom det något 'flying object' (metallplatta ca 35x35x4 cm) utskjutet från under bilen framför i den andra filen som tur är, det small bra och smådelar flög även på min bil, vill inte tänka på vad som hänt om jag också bestämt mig för att köra om lite tidigare än jag gjorde, änglavakt! Sen gjorde vi som sagt två stopp i Eskilstuna, tankning och mat, två stopp i Örebro, Biltema och Maxi, sen en kisspaus för skrutt innan Karlstad, mitt emellan syster och Karlstad såg vi plötsligt en tät mörk rök uppenbara sig ovan grantopparna...sen såg vi en övertänd bil på en grusväg i en slänt, en minst sagt förvirrad/chockad/möjligen påverkad man vinglandes vid vägkanten och ytterligare en man chockad sittandes i vägkanten! Två bilar hade redan stannat så vi åkte förbi, sist men inte minst såg vi 3 tranor på ett fält, skönt med en trevlig avslutning :) Nu ligger Edvin här bredvid mig och försöker somna, han sov inte en sekund på hela vägen! Godnatt från oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela