mythoughtsinlife

Björkö...

Publicerad 2012-07-28 18:51:54 i everyday

Nyss hemkomna från en solig, varm och trevlig dag på Björkö :) Vi tog oss dit med ångbåten Ejdern från Södertälje, mycket trevligt sätt att åka på! Vi fikade, gick en långpromenad och barnen badade innan det var dags för hemfärd igen. Som vanligt så tyckte jag att det skulle gå bra utan solkräm så ansiktet och ena axeln känns nu kan jag lova men hoppas det går över i viss solbränna när det röda lagt sig... Tveksamt dock :P Nu blir det lite mat i magen sen en lugn kväll!

Kommentarer

Postat av: Anonym stranger

Publicerad 2012-07-29 06:17:58

Söta barn! :) trodde du hade 1 bara :) ja, man ska ju inte utmana solens starka strålar, då får man igen på huden efteråt, var så för mig med igår, satt för länge ute i solen. :)

Svar: Jo dem är söta, oftast, mycket bus i dem! Jag har bara ett det stämmer, de andra är bonusbarn :) Ajdå, mina axlar är inte riktigt glada idag heller, vill man va fin får man lida pin...
Brummiz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela