mythoughtsinlife

Triss...

Publicerad 2012-12-10 22:01:31 i everyday

'Plötsligt händer det...'

Nej jag har inte vunnit på Triss men jag kan blogga igen via telefonen och appen! Inte en dag för tidigt.
Det medför dock vissa insikter, jag är en bloggare, jag gillar att skriva lite varje dag, om vad som händer och hur jag tänker och känner. Är väl bara att inse fakta ;)

I skrivande stund ligger Edvin och småsnarkar i sin säng, i vårt nya hem!
Han blev hämtad av snälla farmor på dagis och sen hem för första gången, han hade varit försiktig men tyckt det var spännande :)
Hade velat se hans min när han såg våra saker och hur allt är fixat men men... Skönt att det gick bra!

Farmor gjorde köttbullar och pasta till middag, Edvin va mycket nöjd med de kan jag lova och jag fick lite middag färdigt på spisen efter jobbet! Inte helt fel :)) tack farmor!

Middagen intogs sittande på golvet bredvid Edvin som lekte, han skrattade och tyckte mamma va tokig som åt mat sittandes på golvet! Han frågade 'kan man göra så?' jag svarade 'ja de får man när vi inte setts på så länge och jag saknat dig!'
Man kan väl påstå att förklaringen gick hem ❤

Jag är väldigt trött så snart ska jag krypa ner.

Godnatt alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela