mythoughtsinlife

Söndagsmys...

Publicerad 2012-12-09 18:13:33 i everyday

När jag kom ut från jobbet idag stod en sjuk Sebastian och borstade av min bil med sina vantar! Tack!
Vi åkte hem till S och J och jag har myst massor med Lukas <3
Saft och saltapinnar är faktiskt väldigt gott, särskillt om man inte gillar 'vanligt kaffebröd'...

Imorgon hämtar farmor Edvin på dagis och åker hem till mig och ska fixa mat. Hmm...? Har ju inte direkt hunnit köpa alla basvaror än men det löser sig nog. Som jag sa till henne 'Finns iaf makaroner och prinskorv' :P

Nu ska vi snart åka hem, slänga en VÄLDIGT stor tjocktv på vägen bara...

Är det någon som vet varför appen inte funkar??? Jag kan inte ens komma till startsidan, den bara slänger ut mig på en gång... :(

Kom just på att det är ju faktiskt andra advent idag, närmar oss julen med stormsteg! :)

Hörs imorgon, sov gott sen, puss o kram!

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela