mythoughtsinlife

Lucia...

Publicerad 2012-12-13 13:51:17 i everyday

Klockan ringde fem(!) imorse, tio minuter senare gick jag upp och drog upp Edvin.
Hade gjort frukost att ta med i bilen så den låg klar i kylskåpet :)
Strax innan 6 satte vi oss i bilen och åkte mot dagis för att gå Luciatåg :)

Kan ju säkert låta galet att gå upp kl 5 för att åka bil 45 min för att var med i Luciatåget på dagis... Men jag älskar det, så mysigt att se hur duktiga alla barn är.
Edvin har övat näst intill oavbrutet i veckor och sjöng med i alla sånger, stolt är vad man blir! ❤

Väldigt trevligt och uppskattat att farbror och farfar följde med, såklart även pappan(men det är givet)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela