mythoughtsinlife

Latismys...

Publicerad 2012-12-18 22:10:54 i everyday

Jobb jobb jobb, hela dagen och totalt 6 dgr denna vecka! Frivilligt med den sjätte dagen så jag ska inte gnälla :) Fint i slutet på januari när belöningen kommer.
Men med anledning av det så åkte jag bara och handlade inför julen efter jobbet. Edvin och jag har massor av prinskorv, ägg, läckökorv, färs till de hemmagjorda köttbullarna, brieost mm Ska bli såå gott och mysigt!
Vi kommer bara gotta oss och äta sånt vi verkligen gillar fast det är jul :) så om Edvin vill ha pannkakor så blir det pannkakslunch på julafton!
Sist men inte minst så kom det en julskinka med personligt bud till dörren ;) av min älskling, tack snälla! ❤

Sen blev det en lång dusch och soffan framför en romantisk komedi :)

Snart godnatt!! Sov gott!

*******

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela