mythoughtsinlife

Kuckeliku...

Publicerad 2012-12-16 07:26:13 i everyday

Godmorgon!
Tro det eller ej men det är bara jag som är vaken :) Edvin vaknade till vid 6:30 så jag var helt säker på att det blir en tidig söndagsmorgon...men han somnade om på en gång 'tummen upp'
Vore ju ännu bättre om jag också kunde somna om för jag är ju inte pigg egentligen...
Är dock ganska skönt att vakna så här tidigt, vi somnade nämligen före 22, snacka om att åldern tar ut sin rätt! ;) Ha ha!
Börjar bli lite hungrig också, jag är ju en sån där konstig person som inte kan vara vaken mer än 30 min oavsett vad klockan är utan att bli vrålhungrig och det känns som när man får ett blodsockerfall och blir en riktig 'hunger-bitch'!
Tror bestämt jag ska ta en rostad med min hemmagjorda marmelad 'plommon-nektarin' sååå god! Gillar inte för sötsliskiga marmelader och den har en frisk smak :)

Det var morgonens svammel från bäddsoffan, som numera är min säng, direkt från Huddinge! :)
Tack för mig ;P

******

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela