mythoughtsinlife

Juldagen...

Publicerad 2012-12-25 16:03:49 i everyday

Mys och lek hela förmiddagen hemma och sen iväg till S och J, av någon anledning fick vi för oss att åka till Elgiganten m fl och precis som alla andra år på mellandagsrean så undrar man varför man ger sig dit!?!
Men man kan ju alltid titta på alla hysteriska människor som tror sig fynda mer än på en vanlig annons...

Har iaf fått låna en Scartkabel av J, tackar! Så Edvin kan se sin film som han fick i julklapp :)

Nu leker E och V och Suz och jag pratar goja i soffan :)

Just de, gjorde ett fynd faktiskt! En LILA badrumsmatta, passar perfekt till mitt lilatema i badrummet ;)

Nu blir det filmmys!

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela