mythoughtsinlife

Julafton 2012...

Publicerad 2012-12-24 18:35:24 i everyday

Edvin vaknade kl 04:10 och ville sova hos mamma, jag visade honom högen med paket och han sa 'Tomten har varit här mamma' Sen somnade han om bredvid mig och vaknade inte förrän vid 9! Knappt då heller, han sträckte på sig och somnade om.
När vi tillslut kom upp sa han 'Tomten kom när vi sov, men var är hans skor? Tomtar har skor, mamma'
Vi öppnade ett paket före frukost och resten innan lunchen :)
Åt min första skinkmacka till frukost idag, eller snarare 3 st!!! Mums va gott det va! Tack älskling för skinkan!

Edvin och jag har rullat köttbullar och han va jätteduktig och inte rädd för att bli kladdig :)

Sen har vi spelat Lego Champion, man ska egentligen vara 3 men det va skoj ändå :)

Edvin fick en Laban pysselbok och nya tuschpennor så den har vi pysslat och målat i :)

Allt som allt skulle jag vilja sammanfatta dagen med några ord; stressfri, mysig, lugn och rolig ❤

Nu på kvällskvisten har ryggen gått i pension tror jag, har ont och kan inte riktigt röra mig som jag vill :/
Förra veckans arbete som tar ut sin rätt...

Nu kollar vi på tv och slappar lite, Edvin ville bygga sin nya coola legobil men insåg själv att han va för trött så den får vänta till imorgon. Fick en ny film med Byggare Bob och Fyris som vi kanske kollar istället :)

Vilken va din bästa julklapp???

Min var helt klart att få ha en lugn jul med Edvin❤❤❤

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1392570/images/2012/pic_50d88d60ddf2b32ce1003fdb.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela