mythoughtsinlife

Första december...

Publicerad 2012-12-01 12:07:44 i everyday

Idag är det första advent, hjälp vad tiden går fort!
Edvin sjunger lucia och julsånger varje dag så det är svårt att undvika tiden som komma skall :)
Vi har snö, vi har ljus och vi har sång så julen, det är bara att nalkas!
 
Eftersom man ska fokusera på det som är viktigt, det som är roligt och det som är positivt så tänker jag alltså inte gnälla nåt om att förkylningen som tagit nytt grepp om min hälsa efter att nästan ha släppt mig efter 2 månader...och inte heller om min nacke och rygg som vägrar låta mig vara.
 
Så, med det sagt så vill jag nu önska alla en trevlig lördag!
 
<3<3<3
 
Midvinternattens köld är hård
stjärnorna glittra och glimma
Alla sova i enslig gård
djupt under midnatts timma
 
*****
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela