mythoughtsinlife

Disney on Ice...

Publicerad 2012-12-27 21:38:38 i everyday

Idag var det sedan flera månader bakåt bokat att jag och Edvin skulle ta med Suzzie Jonas och Viktor till Globen och se Disney on Ice!

Föreställningen var bra, dem va jätteduktiga på isen men jag är ett pms-monster och Edvin som alla säger är så lugn och som annars inte har nåt emot att sitta stilla och mysa lite, han hade en miljon myror i brallan just idag!?! :(
Han tyckte pausen va bäst och jag får väl vara glad för att han är ärlig och säger vad han tycker... :)
Tur jag hade lite mutor med mig ;)

Viktor däremot var(citat Suzzie) trollbunden hela föreställningen! Kul! :D

Jag tyckte ju att det var bra men med tanke på hur mycket Disney har att erbjuda så va 20års jubileet väldigt tjejigt enligt mig, många kärlekshistorier om diverse prinsar och prinsessor osv.

Efter den delvis negativa recensionen så vill jag avsluta med att jag tänker gå och se detta evenemang igen om några år, jodå med Edvin :)

Kommentarer

Postat av: Little me

Publicerad 2013-01-30 19:57:57

Nice mom

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela