mythoughtsinlife

Äntligen...

Publicerad 2012-12-12 17:54:38 i everyday

Idag är första dagen sen vi flyttade som det är plogat på gratisparkeringen utmed vägen, äntligen, inte en dag för sent!
Fanns dessutom en plats till oss nästan så nära som det kan bli, perfekt! :)

Edvin leker för fullt och jag steker blodpudding, läs bloggar ;) Edvin öppnade kylskåpet och tog fram den och sa 'Det här vill jag ha mamma!' så det blev de :)

Hade fullt sjå att hålla mig för skratt på vägen hem...Edvin sjunger inför lucia imorgon...
'Staffan va en stalledräng vi tacka nu så gärna, han vattna sina fåglar fem allt för den ljusa stjärnan....'
Sååå söööt!! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela