mythoughtsinlife

Ufe...

Publicerad 2012-08-19 12:34:09 i onethought

Sitter i Mazdan på väg till jobbet och inser att jag kommer sakna min Ufe...
Blev lite sentimental på vägen imorse, Ufe har varit både min fristad och min trygghet under 2 år, vi har kört många långa mil tillsammans, dag som natt, ibland gråtande ibland med stora lyckliga leenden, ensamma och med sällskap...
Vi har upplevt mycket tillsammans och när ingen annan orkat velat eller kunnat lyssna har du troget stått på parkeringen som en sann vän och väntat, du startade i ur och skur...

Jag kommer sakna dig min Ufe!

****

Kommentarer

Postat av: Anonym stranger

Publicerad 2012-08-19 13:27:37

Har du blivit av med din trogna bil? bytt ut den mot en annan? då måste det verkligen kännas tufft...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela