mythoughtsinlife

Pinsamt...

Publicerad 2012-08-18 11:38:16 i everyday

Man kan med enkla ord säga att 'dagen började bra, sen hände det något och det blev kaos, efter mycket tumult, upprörda känslor och vissa otrevligheter hoppas jag nu att dagen går mot lugn igen'
Ger snart upp den här skiten! Det här va höjden av att få ta skit för nån annan och stå som en skamsen hund med svansen mellan benen och bara svälja och be om ursäkt. Tur det fanns några ljusglimtar i det, tack de mina!

Nu tar jag mig en välförtjänt kopp kaffe!

Kommentarer

Postat av: Anonym stranger

Publicerad 2012-08-18 13:25:08

Men usch då, det måste hänt något riktigt hemskt som gjorde att du blev så upprörd.
dåligt jobb?
hoppas du får en bättre dag senare:)

Svar: Dagen blev bättre tack, jobbet slutade tom riktigt bra :)
Brummiz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela