mythoughtsinlife

Lekslottet...

Publicerad 2012-08-25 16:00:07 i everyday

Idag har vi varit på Lekslottet i Tullinge, ett väldigt bar lekland om jag får tycka till, iaf väl anpassat för 4-åringar!
 
 
Många av bilderna blev suddiga eftersom barnen inte var stilla, men de här va ok iaf, men därför finns inte Fabian med på bild.
 
McDonalds fick sig ett besök efteråt, välbehövligt med mat!
 
Nu ligger jag på sängen och håller på att somna...jag som ska iväg på kräftskiva, egentligen nyss...
 
****

Kommentarer

Postat av: Anonym stranger

Publicerad 2012-08-25 17:57:29

Vad kul de ser ut och haft det :D men jag tror inte du kom iväg på kräftskivan, att vara på ett lekland brukar ta krafterna på de vuxna också :D

Svar: Kräftskiva blev det och trött va jag, sov en timme först hi hi :P
Brummiz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela