mythoughtsinlife

Ibland...

Publicerad 2012-08-10 13:59:48 i everyday

Ibland förstår jag inte hur vissa människor tänker, att besöka en butik vid lunchtid och klaga över hela 15 min väntetid! Gå till Mc Donalds om du vill ha snabb haffsig service, vi tar oss tid med de trevliga kunderna!
Vi behöver också rast när vi jobbar precis som de som inte jobbar i butik. Men vi kanske inte har rätt att äta, kanske ska stå givakt när kunderna kommer och rulla ut röda mattan, eller ännu hellre stänga butiken så just Du kan få all uppmärksamhet, för Gud bevars om just Du måste vänta på din tur när du går och handlar!
Önskar jag kunde bete mig likadant mot butikspersonal när jag handlar men det ligger inte i min natur.
Ni skulle göra mitt jobb en dag eller två så kanske ni har en lite trevligare ton sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela