mythoughtsinlife

Hemma...

Publicerad 2012-08-05 20:17:57 i everyday

Så då va man hemma igen, tack så mycket för de två nätterna som blev nästan en vecka :) Sitter på trappen och filosoferar lite... Resan hem gick bra, fick med mig en fripassagerare vilket innebär lite pratsällskap i köerna, att jag inte lär mig. Man ska inte åka motorvägen mellan Nyköping och Stockholm på söndagar! Men det rullade på helt ok. Semestern för 2012 är härmed slut och imorgon väntar jobb, känns inte så tråkigt som man skulle kunna tro. Kommer ju 4 barn imorgon dessutom :D Full rulle igen! Packa upp lite nu, Godnatt om några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela