mythoughtsinlife

Härlig torsdag...

Publicerad 2012-08-16 21:10:29 i everyday

På min lediga torsdag har jag pysslat, så roligt, dessutom fått in några beställningar :)
 
Plockat ett vuxenpoäng eller två på ekonomisidan!
 
Fikat hos Helena, mysigt! :)
 
Frostat av och städat ur frysen...
 
Betalat räkningar och sist men inte minst tvättat!
 
En ganska effektiv dag om jag får säga det själv ;P
 
Nu på kvällskvisten kom det en litenstor tjej hem, och jag fick en såå go både kram och puss och ett stort leende i dörren <3
 
Pratade ju faktiskt med min son i telefon förut också, inte att förglömma! <3
 
*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela