mythoughtsinlife

Grillat...

Publicerad 2012-08-11 23:04:27 i everyday

Ikväll stod alltså grillat på menyn, hemma hos J och A, mycket trevligt, lagom mycket folk :)
 
Jag gjorde två Banoffi-pajer med hallon på, missade dock att fånga dem på bild, och en kall sås/röra som jag 'lärde' mig i Vadstena förra veckan, såå gott!
 
Det var knytis-grillning så alla hade med sig nåt mumsigt! Bland annat fanns där ett supergott vitlökssmör, det visade sig vara min nya bekantskaps andra hälft som hade gjort det, stark vitlökssmak :)
 
Så tandborstningen ikväll kändes ganska onödig då det fortfarande i princip bara smakar(läs stinker) vitlök i munnen på mig :P
 
Blev en tidig kväll, va hemma för en timme sen, men det kändes väldigt lagom, ska ju faktiskt upp och jobba imorgon.
 
Nä nu ska jag snart sova, see you later!
 
******

Kommentarer

Postat av: Anonym stranger

Publicerad 2012-08-12 09:41:12

Jag hoppas att vitlöksdoften är mindre idag, annars får du hälla i tandkräm i munnen och ha kvar den där hela dagen och tugga en massa tuggummi om du är på jobbet :)

Svar: Jodå det var iaf ingen som klagade på jobbet :)
Brummiz

Postat av: Jella

Publicerad 2012-08-12 21:29:10

Gick såsen hem hos de övriga?

Svar: Jadå men mina pajer gick bättre :P
Brummiz

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela