mythoughtsinlife

Fredagsmys...

Publicerad 2012-08-10 21:29:39 i everyday

Som vanligt så jobbar jag alltid till stängning när det är fredag så när jag för en gångs skull hann hem före 20:00 och Edvin fortfarande va vaken och faktiskt ganska pigg, så känns det riktigt lyxigt!
Vi hann leka en stund och prata lite, sen läste vi saga och till slut somnade han :)
Imorgon är det fixardag inför 'Knytis' hos vänner imorgon kväll, utan barnen faktiskt. Edvin åker till farbror och leker hela dagen och sover där och de andra barnen ska leka med farmor :)

Trevlig helg allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela