mythoughtsinlife

En annan torsdag...

Publicerad 2012-08-09 18:36:00 i everyday

Blev ju en riktigt härlig ledig dag :)
 
Spelade Wii med Fabian förut, det va kul, fast jag fick stryk :P
 
Bubbelpoolen med barnen, det var skönt med värme ända in i märgen då jag vart stel i nacken efter jobbet igår.
 
Sen testade jag ett hopplock till middan, det blev en pastasås gjord av smaksatt creme fraiche, matlagningsgrädde, bacon, räkor och kryddor... En salig blandning jag vet men barnen tyckte det va gott :)
Var helt säker på att jag skulle få en matlåda för det var MYCKET mat men icke, Edvin och My tog 3 gånger och sen va maten slut!
 
Härlig känsla när dem äter ordentligt :)
 
*******

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela