mythoughtsinlife

Edvin 4 år!!!!

Publicerad 2012-08-20 20:24:52 i everyday

Idag är faktiskt ingen vanlig dag för kl 10:23 i förmiddags för precis 4 år sedan kom det en liten varelse till världen, en liten pojke som några dagar senare fick namnet Edvin.
Edvin var namnet han fick och han bär upp det väl (namnet var ett förslag från hans far, bra där!)
 
Mitt liv blir aldrig detsamma sen du kom och det vill jag tacka dig för, du räddade mitt liv och för det är du för alltid min hjälte och jag är så oerhört stolt över dig och lycklig att du finns.
 
Däremot var det ju minst sagt på gott och ont som telefonen ringde på väg till jobbet vid 07:30 imorse...Edvin hostar som en tok och näsan rinner... Jag fick ju spendera hans födelsedag med honom istället för på jobbet men som sagt med en sjukling...som tur är verkar det redan bättre...att bara vara i hemmets lugna vrå med mamma är nog bra medicin, hoppas det iaf, han vill till dagis imorgon men det återstår att se imorgon bitti...
 
 
STORT grattis min underbara son <3
 
Mamma älskar dig!
 
 
Köpte nya flingor på vägen hem som mottogs på bästa sätt...
 
Två tummar upp till mamma! :P
 
 
Sen var det presentdags såklart...
 
Ett gigantiskt paket med massa lego!
 
 
Vi byggde nästan 2 timmar och resultatet...
 
En cool polislastbil från LegoCity :)
 
Sen kom det mer paket så det var full rulle, kalaset blir däremot i helgen med tårta och kakor!
 
Nu sover födelsedagsbarnet sött och mamman är trött, blir en tidig kväll, lyckades ju fastna framför en film igår...
 
Godafton!
 
*****

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-08-20 20:59:41

Stort grattis till honom :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela