mythoughtsinlife

Bebismysdag...

Publicerad 2012-08-23 21:29:46 i everyday

Imorse lämnade jag barnen och sen åkte jag till Cissi :)
 
Blev bjuden på kaffe, tjejsnack och massa mys!
 
Lille Hjalmar 2,5 vecka Jag, Vidar och Hjalmar och Vidar igen <3
 
Att åka till nyblivna familjer som är så goa, lugna och harmoniska ger en enorm energikick och ett lugn i själen.
 
Har ju haft privilegiet att få uppleva det två gånger på en 10 dagars period, det är inte så ofta det händer!
 
*****
 
Sen bar det av hemåt och krånglade lite med bilförsäkringen, slutade dock över förväntan :)
Har dessutom kommit fram till hur jag ska resonera kring bilarna, Mazdan är ju en betydligt säkrare bil så det får bli det avgörande!
 
Hämtade hem alla barn och en kompis från skola och dagis, med tanke på att det var 5 barn som sprang runt här hemma, in och ut, upp och ner osv så var det en riktigt lugn eftermiddag, skönt!
Och det var riktigt roligt att se My så glad över sin nyfunna vän :)
 
*****
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela