mythoughtsinlife

Utedag...

Publicerad 2010-09-26 18:47:29 i everyday


Efter frukost idag gick vi ut och fixade. Barnen har lekt ute ästan hela dagen, så härligt! De känns att hösten börjar komma, de va bara 12 grader varmt idag.


Thomas eldade upp massa ris och annat som han samlat på sig...



Nina o Morgan ville självklart hjälpa till =)


Mina älskade... 



Edvin, Thomas och traktorn busade =P


Tur att N och M vaktade elden när pappa lekte...



Edvin tyckte de va kul...



Att bli jagad av traktorn... =D


Sötaste killen i stan...



Nina lekte dress-up med Edvin =P



Sen gick vi in och rensade all svamp som plockade igår, är alltid mer än de ser ut... Sen stekte vi den i smör, stekte fläskfilé och friterade pommes, mums!

Nu sitter jag i soffan och när bloggandet är klart ska jag sticka lite på min mössa =)

*****

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2010-09-26 20:15:45

Verkligen söt dotter du har, eller jag menar son;) Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela