mythoughtsinlife

Tröttdag...

Publicerad 2010-09-07 22:11:21 i everyday

Idag har varit en riktig tröttdag för min del... Lite taskigt humör, lättirriterad osv. Men nu känns det bättre =)

Har iaf varit på Intersport o kollat, Haningebutiken har 50% på allt! Hittade ett underställ i microfleece till mig, blir skönt i vinter när man ska leka i snön med barnen eller åka snowboard =) Men eftersom jag åkte dit för att leta billiga skor till Edvin, hans är trasiga, så va de ju inte så lyckat... :S

Sen har jag varit på en träningsanläggning i Vh och pratat med dom, ska nog börja träna där, bra utbud, variation och tillgång =) Äntligen träning igen! =D


Fick hem mina nya skor från Stadium idag...



SÅÅ FINA =)

Eller skitsnygga som vi säger i branschen... Och för er som tror...ja ni vet vad ni tror...Självklart är
dom sköna, bra stötdämpade osv =P



Haft lite kärleksförklaringar här idag, i köket...



Två pojkar som äntligen 'visar' att dom funnit varandra =D

Tur de med tanke på hur de går mellan mig och Tomas ;D


Vi gjorde tacos till middag idag...



Alla ville hjälpa till, eller Nina iaf, Morgan ville vara med
på kort =)


Och Edvin...



och Thomas(!) Busade =D (Thomas lagade mat också ;)


Lik pappa...



men söt ändå =P Arbetsbyxor, skjorta och förklädet i
högsta hugg =)


Godnatt på er alla, sov gott!

***

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela