mythoughtsinlife

Tidigt...

Publicerad 2010-09-30 07:07:38 i everyday

Vaken?! Nja jag vet inte riktigt egentligen, funderar starkt på att krypa ner en timme till eller två =p Skulle vara skönt, kanske tar de lite senare...

Har iaf varit ute en sväng, klockan 05:50 skjutsade jag Thomas till pendeln, vi ska nämligen på date ikväll... När vi pratade om hur vi träffades och dejtade osv så insåg vi att de va just vad vi inte gjorde(dejta alltså). Båda föll pladask och sen dess har det varit vi mer eller mindre =D
Men iaf så sa vi de att vi måste ju gå ut och äta och sen mysa lite i en biosalong, så de ska vi göra ikväll och därför va jag uppe med tuppen o skjutsade honom imorse.

Om någon (läs filmfantast, du vet vem du är =p ) har nåt bra filmtips, bio alltså, så hojta till under dagen tack! =)

Nu ska jag sticka lite mössa...

********

Kommentarer

Postat av: chriszy

Publicerad 2010-09-30 09:29:49

INCEPTION EVA! Om du inte sett den. sjukt bra:D eller i rymden finns inga känslor;)

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-30 11:04:14

Hi hi =) Hade just bokat biljetter till 'I rymden finns inga känslor'

Postat av: chriszy

Publicerad 2010-10-01 11:31:05

sv: okej! :D VISST VAR DEN BRA?! :D haha

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela