mythoughtsinlife

Tennis...

Publicerad 2010-09-23 22:55:12 i everyday

Med anledning av de faktum att det känns som att jag har en tennisboll i halsen(AJ) så är kvällens rubrik...det den är.

Idag har jag 'lekt' trebarnsmamma som sagt, gick super! =)

Åkte först och hämtade Edvin på hans dagis 1,6 mil åt ena hållet, sen Morgan på hans som ligger 1 mil åt andra hållet alltså 2,6 mil från Edvins, och sen till Ninas skola som iaf bara ligger några hundra meter från Morgans dagis.

De roligaste med att hämta dom var faktiskt att dom blev så glada, dom ropade 'Eva' och 'Edvin' när dom såg oss, riktigt kul. Och Morgan ville inte ens gå med och hämta Nina 'Edvin o jag kan vänta i bilen?!' Och de gick så fint så =)

Hem och lagade mat(om man nu kan kalla det för laga) hot dogs och makaroner, men ungarna åt! =P

Sen va de mys framför tv som gällde, alla barn somnade gott i 'rätt' tid!


Här kommer lite pics...

















Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela