mythoughtsinlife

Sticka...

Publicerad 2010-09-24 11:08:13 i everyday

Älskar handarbete, pyssel osv =)

De senaste är stickning, kunde inte motstå ett jättegosigt bomullsgarn som jag hittade igår på ICA faktiskt. Så jag köpte de och ett par stickor, eftersom mina ligger hemma.

Hur som helst har jag påbörjat ett försök till att sticka en mössa, tror den är till mig, vi får se =P Ska införskaffa rundstickor också, har aldrig använt de så de ska bli kul!


Så här ser det ut än så länge...



Som Nina sa 'Det ser inte ut som en mössa?!'
Söt unge =)

Nä måste fortsätta sticka nu så den blir klar nån gång.

Wish me good knitting =D

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela