mythoughtsinlife

Sovis...

Publicerad 2010-09-15 18:19:10 i everyday

Att vara sjuk eller inte vara sjuk? Det är frågan...

I mitt fall betyder det att sen v33 inte ha varit helt frisk en endaste dag =(

Det har gått fyra veckor nu och det har just blivit sämre igen, hostar, fryser, värker i hela kroppen, ont i öronen, springer på toaletten(ursäkta infon). Vilket såklart resulterade i att jag inte orkade jobba idag, först på plats och först hem, är väl iofs så de ska va men de va inte så de va tänkt...

Senhar jag sovit, från klockan 12 ca när jag kom hem till klockan 17, tvingat i mig lite mat, inte gott =( och nu sitter jag här. Orkar inte ens ha ljudet på när jag försöker kolla på tv...

Köpte iaf ett par superfina Alfons stövlar åt Edvin idag(på rean, innan jag åkte hem =P )

Hoppas ni har en bättre dag än jag =)

*****

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2010-09-16 00:06:10

Stackars, hoppas du blir bättre snart!! Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela