mythoughtsinlife

Sova sova soffa soffa soffa...

Publicerad 2010-09-01 19:06:16 i everyday

Jaha, det är tydligen så det är just nu... Jag orkar ligga på soffan och halvsova, alternativt sova, hela dagarna *suck* Såå tråkigt, blir galen! Eller nä förresten har inte energi eller nåt för att orka bry mig...

Ont i huvudet, ont i kroppen, tjock i halsen... BLÄ! =(

Men men de går väl över som allt annat, MÅSTE jobba i helgen, förlorar alldeles för mycket pengar annars. Kan Zahia 'jobba' med lunginflammation så kan väl jag jobba så här...?! (Även om jag anser de va superdumt gumman, tro inget annat)

Tur man har en underbar pojkvän som i detta nu fixar med mat till oss, lax och potatis, hoppas de smakar nåt, lite taskigt med smaklökarna just nu...

Har nog gnällt av mig för en stund nu, mat!

***** 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela