mythoughtsinlife

SMAKTEST...

Publicerad 2010-09-06 11:52:44 i everyday

Hörde av en god vän att hon sagt till sin kille att hon minsann kunde känna skillnad på smaken på Center och Plopp...! Ja de e klart man kan de, tyckte jag, de kan jag också, skitenkelt juh...!

Min vän och kollega Zahia hade misslyckats katastrofalt med detta... Så igår köpte jag Center och Plopp till mig och Thomas.

Han menade också på att klart man kan de, till historien skall väl tilläggas att jag älskar Center och Thomas älskar Plopp =)



Vi tog två skedar, likadana, mosade lite av varje chokladbit på vardera sked och först ut va Thomas...
Han blundade och jag gav honom en sked i taget sen fick han tala om vilken som va vilken...

HAN HADE RÄTT! =P


Sen gjorde han likadant till mig...

JAG HADE OCKSÅ RÄTT! =P


Så nu är ju min fråga till Zahia, som för övrigt borde skämmas... =P Hur kunde du ta fel gumman??!!



Vi avslutade iaf kvällen med en film, SALT med Angelina Jolie! Jag tyckte den va riktigt bra, dom öppnade nästan för en tvåa på slutet så vi får väl se =)

******

Kommentarer

Postat av: z

Publicerad 2010-09-17 22:29:58

hahaha-.... Jag får skylla på att min man lurade mig då.. hahaha.. F-n måste prova igen.. Får göra det nästa helg.. haha Puss på dig vännen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela