mythoughtsinlife

Rita...

Publicerad 2010-09-21 20:50:15 i everyday

Att rita eller inte rita det är frågan....?!

Idag har Edvin vam-at (vård av mamma) och därmed varit hemma från dagis för att göra totalt slut på sin unga mor =P
Skämt och sido vi har varit hemma och pysslat idag =)
Vi har gått på promenad med Baltazar (Edvin åkte traktor för ovanlighetens skull...), vi har gungat, busat inne, målat en massa (bilder längre ner...), vikt en massa tvätt och fixat i garderoben, dammsugit och sen har jag och tre barn pysslat med saxar, lim, stämplar och en himla massa annat skoj =)
Tror dock att de blev lite mycket för min del, hostat som en tok hela dagen och huvudvärken kom tillbaka en sväng men lämnade mig efter en liter vatten.



 Minernas mästare



'älskar blått'

Går nog bättre om jag gör den här minen...



dags att byta färg snart eller...

jodå nu så...



'rött utan min kanske funkar'

några små röda hjärtan kanske...



'Bäst att hålla i pappret så de inte smiter'

De där med att få på korken är inte alltid så lätt...



'jag kan' sa Edvin

Vad är det på händerna?!



'hmm, vad ska jag göra nu?'

Hur blev det så här?



'va de pennorna som gjorde så mot mig?'

Jag vet vad jag ska göra...



'torka torka torka'

Men vad händer?



'de går ju inte bort'


Han va så söt, satt där och skrubbade sina små händer men färgen hade ju torkat för länge sen... =(

Nu sitter jag i soffan och ska spela Geni med Thomas och Edvin, Nina och Morgan sover som de tre små grisarna där uppe(peppar peppar)...


GODNATT ALLA!!!
*****

Kommentarer

Postat av: Jella

Publicerad 2010-09-21 23:50:46

Haha sötfisen!! Han ser riktigt koncentrerad ut=)

Postat av: Alucard

Publicerad 2010-09-23 12:41:01

Sicken snygg kille du har där :)

Med hans minspel borde han bli skådespelare :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela