mythoughtsinlife

Ring ring...

Publicerad 2010-09-17 09:10:11 i everyday

Pratat med VC, fick en tid kl 10.35.

Skönt det är när de som svarar i telefon på 'såna' ställen är mänskliga och trevliga.

Inte för att det är så särskillt synd om mig men när en stor del av familjen och en hel del av vännerna bor 'en bit bort' så kan de vara väldigt skönt att få lite medlidande och 'tycka synd om' känsla... Så det var 'rätt' sköterska jag fick prata med, precis vad jag behövde.

Ska bli intressant att köra bil till VC, med tanke på att jag orkar vara på benen i ca 5 min innan jag måste sätta mig eller lägga mig ner =(
Återkommer om hur bra de gick lite senare.

Nu ska jag inte gnälla mer... =P

Vila en stund innan det är dags.

*****

Lite pics =)



En nyfödd Edvin och Yngve

*****

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela