mythoughtsinlife

Ofrivillig läppförstoring...

Publicerad 2010-09-06 12:03:03 i everyday

Att jag är klantig det vet alla som känner mig men nu har jag nästan tagit mig vatten över huvudet....



Igår kväll efter filmen låg jag i sängen och hade datorn på magen och beställde skor...

Och det slutade med ett trasigt tandkött(tack o lov ingen trasig tand, de kan bli dyrt), en svullen läpp,
känslelbortfall i både över och underläppen, stickningar i läppen samt en ömmande överkäke!

Jag förstår att ni undrar hur gick detta till da?!

Jo, antagligen höll jag på att somna eller så 'bråkade' Thomas med mig, kommer inte ihåg(låter ännu bättre eller hur =P ) och rycker till i benet så datorn kommer flygande som ett jihu och träffar stackars mig rakt på läppen =(

Jag håller mig för munnen och säger halvt skrattande till till Thomas "F-n va ont de gjorde!" Thomas tittar på mig och säger "Du ser ut som en boxare!"
"Som en boxare?! Varför då?" undrar jag. "Du har blod på hela tänderna..."  Jag känner efter och ja ta me tusan de smakar blod, usch o fy o blää!

Ja ja som sagt tanden sitter kvar och de ser inte ut som att den gått sönder heller, bara tandköttet =(

Så idag är det STORA gnälldagen på jobbet...

*****

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-06 21:34:10

En pojkväns mardröm är att tjejen ska va klantig och skada sig själv så det syns... Usch

Postat av: P

Publicerad 2010-09-06 21:36:18

Hmm, det där lät fel. Inte för att det är fult, utan för att främlingar kanske skulle tro att det var hemska saker som hänt

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-06 21:41:09

Ja =) och du missade P:et första gången... =P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela