mythoughtsinlife

Ödlan...

Publicerad 2010-09-20 20:15:28 i everyday

När jag hämtat Edvin på dagis idag och vi gick från bilen uppför gången stötte vi på en liten varelse på marken... Tur att Edvin va mammig så jag bar på honom annars hade jag nog hoppat och skrikit...



En Kopparödla låg alldeles stilla på marken nedanför mina fötter... :S

Inte mitt favoritdjur som ni vet...

Thomas, Nina o Morgan kom precis från dagis också...



Barnen va minst sagt exalterade över den slingrande vännen =)

(som iofs låg alldeles stilla, stel av skräck)

Jag sprang iaf och hämtade kameran som ni kan se och va mäkta stolt över att jag vågade ta kort =P



För andra gången på ett par månader tyckte Edvin att han skulle leka kaxig och bevisa att han är bra mycket tuffare än mamma =D 'klapp klapp'



Thomas är lugn som en filbunke som vanligt! Nina ville gärna titta
men inte 'klappa'


************************************


Som ni kanske vet försöker jag mysa till de i uterummet/på altanen
och då jag fyllt år nyligen fick jag en lyckta som passade perfekt därute =)



Så fin, tung som attan, gammaldags stil, I LOVE IT!

Tack Annette, Rolf och Micke!



Sen har de tillkommit några Murgröna som i framtiden ska klättra
runt fönstrena är det tänkt... Får väl se om vi lyckas med de =)


Nu ska jag mysa-Thomas en stund och sen sova bort min bronkit =P

Host host, natti natti!


***********************************

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-09-20 21:46:41

Gud vad fint de blir :)

Vad duktig du är och vilken bra smak du har!



Puss på dej vännen!

Postat av: Eva

Publicerad 2010-09-21 07:50:25

Tack gumman! =)

Jag gör så gott jag kan med de medel jag har, lite kul med begränsad budget på så sätt, man måste tänka till både en och två gånger innan man köper nåt...

Puss och kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela