mythoughtsinlife

Ny lek...

Publicerad 2010-09-21 09:36:10 i everyday

Edvin och jag gick upp 06:40 för att sitta sotarevakt idag mellan 07-10, han kom vid 09 ca. Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och bloggar lite =)

Just de, den nya leken som jag uppfann idag =P helt klart en favorit hos mig iaf...

Hittade en kolsvart, ganska stor 2-3 mm lång, fästing i hårbotten på Edvin... :S Jag tycker dom är superäckliga! Har plockat en i ljumsken på Edvin förut, men den va en riktig mini.

Jag ringde iaf till Thomas för att få lite stöd för att våga ta bort den och det fick jag 'De där fixar du, inga problem!'
Nä, de enda problemet är att vi gör på olika sätt, men jag lyckades ju få bort hela sist och jag kan inte ta dom med en 'riktig' fästingpincett, så jag använder en vanlig pincett.
Och även denna gång ser det iaf ut som att jag lyckats, den såg hel ut och de syns inget förutom en rodnad där den satt, och de blir de väl alltid tycker jag...

Nu till leken!!!!

Den går till så här:

1. Fästingen innehar rollen som eldklot..
2. Jag tar rollen som Eldmästare.

Moahhhahhhh!!!!
 Elakt men ack så roligt det är!

^~^~^~^~^~^~^~^~^~^~^

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela