mythoughtsinlife

Morgon...

Publicerad 2010-09-17 05:34:51 i everyday

Godmorgon...!?
Har avrit vaken i ca 2 timmar :S *snyft*
Thomas klocka har ringt, så han är på väg upp. Funderar på att följa med ner och äta lite frulle, hungrig iaf =P
Just de, maten igår... Potatisen va underbart god, men laxen! Inget illa om Thomas lax, men det är väldigt intressant hur smaklökarna påverkas av hur man mår, laxen och mina gick inte ihop överhuvudtaget... =( Men desto mer lax i älsklingens matlåda!

Senaste nytt...
Hostar så jag tror lungorna ska gå sönder =(
Efter att ha kollat på symtom för lunginflammation (och lyssnat på vissa tjejers historia, Zahia jag nämner inga namn =D ) så har jag bestämt mig för att ringa vårdcentralen när dom öppnar om 2,5 timmar?!?!

Wish me good luck...

Hörs senare, puss!

*****

Kommentarer

Postat av: z

Publicerad 2010-09-17 22:22:35

haha..det är bra att du kollar upp vad du har... :P

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela