mythoughtsinlife

Morgon alla...

Publicerad 2010-09-25 07:59:03 i everyday

Godmorgon!

Det här inlägget är inte lika argt och irriterat de lovar jag...man blir bara så frustrerad när sånt där händer.

Ligger i sängen och ser hur solen strålar in genom fönstret, hoppas verkligen att de fortsätter så med tanke på att smhi har 'lovat' oss regn :S De vill vi inte ha!

Beroende på hur vädret utvecklar sig så får vi se vad de blir idag, de enda som är säkert är att två av barnen ska på simskola i eftermiddag =)
Om vädret tillåter kanske vi drar till skogs och plockar lite svamp(förutsatt att vi hittar några ätbara), kanske en mysfika ute i skogen =P Lite bullar eller mackor och varm choklad! Åh va trevligt de lät, vill göra de nu!!

Har lagt till nya kategorier i bloggen, lite roligt att samla allt som hör ihop på samma ställe =D Vad är det man säger 'man lär så länge man lever'


Hörs senare, nu ska jag njuta av min nygjorda varma nyponsoppa, min hals blev mycket nöjd av denna dryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Brummiz

Allt som kan tänkas snurra i mitt huvud... =) ****** Livet i sig Min son Kärlekens avtryck

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela